Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Ogrody Nauk i Sztuk
Aktualny numer
Archiwum
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 11 Nr 11 (2021): Ogrody Nauk i Sztuk
Tom 11 Nr 11 (2021): Ogrody Nauk i Sztuk
Opublikowane:
2021-08-26
Artykuł wprowadzający
Brak. Edukacja w zamętach i odmętach
Aleksander Kobylarek
PDF
ETYKA
Rola trenera w przygotowaniu współczesnej młodzieży do profesjonalnego uprawiania piłki nożnej.
Grzegorz Koprukowiak
15-29
PDF
WPŁYW INFORMACJI O PLANOWANEJ FORMIE EDUKACJI NA POZIOM STRESU I EMOCJI WŚRÓD STUDENTÓW
Natalia Serwan, Martyna Gdowska, Magdalena Matusiak, Julia Raywer, Anna Wojtkowska
30-42
PDF
Zdolny, ale gej. Wpływ informacji o kompetencji i orientacji seksualnej na preferencje przełożonego
Szymon Błaszczyk, Karolina Andrzejewska, Patrycja Demichowicz, Pamela Zuchowicz
43-50
PDF
TRANSGRESJA
Logiczne myślenie w uczeniu się matematyki – zadania otwarte i zamknięte
Agnieszka Borowiecka
53-60
PDF
AUTOAGRESYWNY WZORZEC ADAPTACJI A CZYNNIKI OSOBOWOŚCI HEXACO
The auto-aggressive pattern of adaptation and its connection with the HEXACO personality factors
Antonina Panek, Barbara Żyżelewicz, Anna Krajniak, Arletta Franczak
61-72
PDF
SPOŁECZNE ZAKORZENIENIE ARCHITEKTURY NA PRZYKŁADZIE XVII-WIECZNEJ SYNAGOGI W ZAMOŚCIU
Wiktoria Morawska
73-84
PDF
DOŚWIADCZENIE
Jak daleko psycholożce do psychologa?
Eliza Grajek, Julia Ratka
87-105
PDF
Profil intelektualny i jego zależności z bazowymi umiejętnościami numerycznymi u dzieci prawidłowo rozwijających się
Jakub Słupczewski, Katarzyna Mańkowska, Jacek Matulewski, Natalia Sobolewska, Marta Szymańska, Małgorzata Gut
106-118
PDF
Wpływ techniki pisania na zapamiętywanie informacji
Aleksandra Sanigórska , Monika Kaźmierska
119-126
PDF
Postawy studentów wobec osób z niepełnosprawnością ruchową oraz osób z niepełnosprawnością intelektualną
Mirosława Kanar
127-138
PDF
Ocena zmian w postrzeganiu własnej efektywności i nasileniu prokrastynacji w okresie pandemii COVID-19.
Czy zdalna praca i edukacja obniżają codzienną skuteczność?
Anna Wojtkowska, Julia Sampolska, Julia Garus, Olimpia Brzostek, Kamil Greschütz
139-150
PDF
EKSPRESJA
Berta Zuckerkandl i krytyka artystyczna polskiej sztuki (na wybranych przykładach)
Katarzyna Świdnicka
153-161
PDF
33 omdlenia – pierwsza krakowska adaptacja teatralna rosyjskiej klasyki po 1989 roku
Magdalena Małgorzata Karlikowska-Pąsiek
162-169
PDF
Symbolika w filmie Nosferatu wampir Wernera Herzoga
Justyna Braszka
170-177
PDF
Opracowane przez
Open Journal Systems
Język / Language
Język Polski
English
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Free cookie consent management tool by
TermsFeed Privacy Suite
Polityka cookies
Update cookies preferences