Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Gardens of Science and Arts
Current
Archives
Archiwum
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 11 (2021): Gardens of Science and Arts
Vol. 11 No. 11 (2021): Gardens of Science and Arts
Published:
2021-08-26
Wstęp
Deficiency. Education in chaos and confusion
Aleksander Kobylarek
PDF (Język Polski)
ETYKA
Polski
Grzegorz Koprukowiak
15-29
PDF (Język Polski)
THE IMPACT OF GIVEN INFORMATION ABOUT THE PLANNED FORM OF EDUCATION ON STRESS AND NEGATIVE EMOTIONS AMONG COLLEGE STUDENTS
Natalia Serwan, Martyna Gdowska, Magdalena Matusiak, Julia Raywer, Anna Wojtkowska
30-42
PDF (Język Polski)
Gifted but gay. Influence of information about sexual competence and orientation on the preferences of the superior
Szymon Błaszczyk, Karolina Andrzejewska, Patrycja Demichowicz, Pamela Zuchowicz
43-50
PDF (Język Polski)
TRANSGRESJA
Logical thinking in learning maths – open and closed tasks.
Agnieszka Borowiecka
53-60
PDF (Język Polski)
AUTOAGRESYWNY WZORZEC ADAPTACJI A CZYNNIKI OSOBOWOŚCI HEXACO
The auto-aggressive pattern of adaptation and its connection with the HEXACO personality factors
Antonina Panek, Barbara Żyżelewicz, Anna Krajniak, Arletta Franczak
61-72
PDF (Język Polski)
SPOŁECZNE ZAKORZENIENIE ARCHITEKTURY NA PRZYKŁADZIE XVII-WIECZNEJ SYNAGOGI W ZAMOŚCIU
Wiktoria Morawska
73-84
PDF (Język Polski)
DOŚWIADCZENIE
How far is from Ms. Psychologist to Mr. Psychologist?
Eliza Grajek, Julia Ratka
87-105
PDF (Język Polski)
An intelligence profile and its relationship with the basic numerical abilities in typically developing children
Jakub Słupczewski, Katarzyna Mańkowska, Jacek Matulewski, Natalia Sobolewska, Marta Szymańska, Małgorzata Gut
106-118
PDF (Język Polski)
The impact of writing techniques on remembering information
Aleksandra Sanigórska , Monika Kaźmierska
119-126
PDF (Język Polski)
Attitude of the students of the University of Zielona Góra towards people with physical and mental disability
Mirosława Kanar
127-138
PDF (Język Polski)
Ocena zmian w postrzeganiu własnej efektywności i nasileniu prokrastynacji w okresie pandemii COVID-19.
Czy zdalna praca i edukacja obniżają codzienną skuteczność?
Anna Wojtkowska, Julia Sampolska, Julia Garus, Olimpia Brzostek, Kamil Greschütz
139-150
PDF (Język Polski)
EKSPRESJA
Berta Zuckerkandl and artistic criticism of Polish art (on selected examples)
Katarzyna Świdnicka
153-161
PDF (Język Polski)
33 omdlenia – pierwsza krakowska adaptacja teatralna rosyjskiej klasyki po 1989 roku
Magdalena Małgorzata Karlikowska-Pąsiek
162-169
PDF (Język Polski)
SYMBOLISM IN WERNER HERZOG'S NOSFERATU THE VAMPIRE
Justyna Braszka
170-177
PDF (Język Polski)
Developed By
Open Journal Systems
Language
Język Polski
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Free cookie consent management tool by
TermsFeed Privacy Suite
Polityka cookies
Update cookies preferences