Bez cenzury, czyli nauczyciel na forum internetowym

Autor

  • Marta Bujewska Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ul. Jana Karola Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2014.384.391

Abstrakt

Celem tekstu jest prezentacja wyników przeprowadzonego badania. Polegało ono na analizie wypowiedzi początkujących nauczycieli na forum internetowym. Poszukiwano odpowiedzi na pytanie, z jakimi problemami i wątpliwościami zmagają się młodzi nauczyciele. Przeprowadzone badanie mieści się w jakościowej strategii badań. Zastosowano metodę analizy tekstów, którymi były wypowiedzi początkujących nauczycieli na forum internetowym.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Pobrania

Opublikowane

2020-02-14

Jak cytować

[1]
Bujewska, M. 2020. Bez cenzury, czyli nauczyciel na forum internetowym. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 384–391. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.384.391.

Numer

Dział

DOŚWIADCZENIE