Bez cenzury, czyli nauczyciel na forum internetowym

Authors

  • Marta Bujewska Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ul. Jana Karola Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2014.384.391

Abstract

Celem tekstu jest prezentacja wyników przeprowadzonego badania. Polegało ono na analizie wypowiedzi początkujących nauczycieli na forum internetowym. Poszukiwano odpowiedzi na pytanie, z jakimi problemami i wątpliwościami zmagają się młodzi nauczyciele. Przeprowadzone badanie mieści się w jakościowej strategii badań. Zastosowano metodę analizy tekstów, którymi były wypowiedzi początkujących nauczycieli na forum internetowym.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2020-02-14

How to Cite

[1]
Bujewska, M. 2020. Bez cenzury, czyli nauczyciel na forum internetowym. Gardens of Science and Arts. 4, 4 (Feb. 2020), 384–391. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.384.391.

Issue

Section

DOŚWIADCZENIE