Człowiek starszy a edukacja – realizacja potrzeb samodoskonalenia i samokształcenia na przykładzie Dębickiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2014.378.383Abstrakt
Celem artykułu jest ukazanie Uniwersytetu Trzeciego Wieku jako miejsca sprzyjającego samorealizacji i samorozwojowi seniorów. Stanowi próbę ukazania aktywności współczesnych osób starszych. Artykuł jest oparty przede wszystkim na doświadczeniach w pracy ze słuchaczami Dębickiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku i wywiadach „na poły skategoryzowanych”, realizowanych na dwudziestopięcioosobowej grupie seniorów. Głównym celem badań było uzyskanie informacji na temat tego, jak sami zainteresowani postrzegają Uniwersytet Trzeciego Wieku w kontekście własnego rozwoju.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Pobrania
Opublikowane
2020-02-14
Jak cytować
[1]
Garbulińska, J. 2020. Człowiek starszy a edukacja – realizacja potrzeb samodoskonalenia i samokształcenia na przykładzie Dębickiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 378–383. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.378.383.
Numer
Dział
DYNAMIKA