Człowiek starszy a edukacja – realizacja potrzeb samodoskonalenia i samokształcenia na przykładzie Dębickiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2014.378.383Abstract
Celem artykułu jest ukazanie Uniwersytetu Trzeciego Wieku jako miejsca sprzyjającego samorealizacji i samorozwojowi seniorów. Stanowi próbę ukazania aktywności współczesnych osób starszych. Artykuł jest oparty przede wszystkim na doświadczeniach w pracy ze słuchaczami Dębickiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku i wywiadach „na poły skategoryzowanych”, realizowanych na dwudziestopięcioosobowej grupie seniorów. Głównym celem badań było uzyskanie informacji na temat tego, jak sami zainteresowani postrzegają Uniwersytet Trzeciego Wieku w kontekście własnego rozwoju.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2020-02-14
How to Cite
[1]
Garbulińska, J. 2020. Człowiek starszy a edukacja – realizacja potrzeb samodoskonalenia i samokształcenia na przykładzie Dębickiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Gardens of Science and Arts. 4, 4 (Feb. 2020), 378–383. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.378.383.
Issue
Section
DYNAMIKA