Kapitał społeczno-ekonomiczny uczniów z prywatnych szkół podstawowych

Autor

  • Anna Mazurowska-Domeracka Uniwersytet im. A. Mickiewicza Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2014.352.356

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest zwrócenie uwagi na społeczność klientów prywatnych szkół podstawowych. Niepubliczne szkoły podstawowe w wyniku rekrutacji tworzą specyfi czne środowiska o wysokim poziomie kapitału społeczno- ekonomicznego, nastawione w dalszej perspektywie na sukces edukacyjny uczniów.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Pobrania

Opublikowane

2020-02-14

Jak cytować

[1]
Mazurowska-Domeracka, A. 2020. Kapitał społeczno-ekonomiczny uczniów z prywatnych szkół podstawowych. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 352–356. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.352.356.

Numer

Dział

DOŚWIADCZENIE