Kapitał społeczno-ekonomiczny uczniów z prywatnych szkół podstawowych
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2014.352.356Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest zwrócenie uwagi na społeczność klientów prywatnych szkół podstawowych. Niepubliczne szkoły podstawowe w wyniku rekrutacji tworzą specyfi czne środowiska o wysokim poziomie kapitału społeczno- ekonomicznego, nastawione w dalszej perspektywie na sukces edukacyjny uczniów.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Pobrania
Opublikowane
2020-02-14
Jak cytować
[1]
Mazurowska-Domeracka, A. 2020. Kapitał społeczno-ekonomiczny uczniów z prywatnych szkół podstawowych. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 352–356. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.352.356.
Numer
Dział
DOŚWIADCZENIE