Sztuka krytyczna jako medium edukacji osób dorosłych – wyniki badań

Autor

  • Beata Działa Uniwersytet Wrocławski pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2015.191.202

Abstrakt

Tekst podejmuje tematykę edukacji przez sztukę w odniesieniu do osób dorosłych. Kontekst teoretyczny tworzą: koncepcje edukacji osób dorosłych, teorie edukacji poprzez sztukę oraz poglądy badaczy dotyczące definicji i sposobów odbioru sztuki współczesnej. Badania wynikające z tego kontekstu przeprowadzone były w strategii jakościowej i miały na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie badawcze: w jaki sposób sztuka krytyczna pełni rolę medium edukacyjnego?

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Pobrania

Opublikowane

2020-02-04

Jak cytować

[1]
Działa, B. 2020. Sztuka krytyczna jako medium edukacji osób dorosłych – wyniki badań. Ogrody Nauk i Sztuk. 5, 5 (luty 2020), 191–202. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2015.191.202.