Sztuka krytyczna jako medium edukacji osób dorosłych – wyniki badań
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2015.191.202Abstract
Tekst podejmuje tematykę edukacji przez sztukę w odniesieniu do osób dorosłych. Kontekst teoretyczny tworzą: koncepcje edukacji osób dorosłych, teorie edukacji poprzez sztukę oraz poglądy badaczy dotyczące definicji i sposobów odbioru sztuki współczesnej. Badania wynikające z tego kontekstu przeprowadzone były w strategii jakościowej i miały na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie badawcze: w jaki sposób sztuka krytyczna pełni rolę medium edukacyjnego?
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2020-02-04
How to Cite
[1]
Działa, B. 2020. Sztuka krytyczna jako medium edukacji osób dorosłych – wyniki badań. Gardens of Science and Arts. 5, 5 (Feb. 2020), 191–202. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2015.191.202.
Issue
Section
TRANSGRESJA