Sztuka krytyczna jako medium edukacji osób dorosłych – wyniki badań

Authors

  • Beata Działa Uniwersytet Wrocławski pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2015.191.202

Abstract

Tekst podejmuje tematykę edukacji przez sztukę w odniesieniu do osób dorosłych. Kontekst teoretyczny tworzą: koncepcje edukacji osób dorosłych, teorie edukacji poprzez sztukę oraz poglądy badaczy dotyczące definicji i sposobów odbioru sztuki współczesnej. Badania wynikające z tego kontekstu przeprowadzone były w strategii jakościowej i miały na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie badawcze: w jaki sposób sztuka krytyczna pełni rolę medium edukacyjnego?

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2020-02-04

How to Cite

[1]
Działa, B. 2020. Sztuka krytyczna jako medium edukacji osób dorosłych – wyniki badań. Gardens of Science and Arts. 5, 5 (Feb. 2020), 191–202. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2015.191.202.