Marketing we współczesnej polityce miejskiej – przykład dużych miast Dolnego Śląska
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2015.400.408Abstract
Głównym celem artykułu jest ukazanie roli marketingu we współczesnej polityce miejskiej, zwłaszcza pod kątem działalności władz lokalnych, która służy osiągnięciu przewagi konkurencyjnej nad podobnymi jednostkami samorządu terytorialnego. Realizacji tego założenia sprzyja analiza zarówno deklarowanej (oficjalnej), jak i rzeczywistej aktywności marketingowej dużych miast Dolnego Śląska: Wrocławia, Wałbrzycha i Legnicy. Zestawienie oraz porównanie tych aktywności pokaże, czy działania marketingowe badanych miast są prowadzone ad hoc, czy też wynikają z założeń dokumentów (strategii) opracowanych i przyjętych przez władze lokalne.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2020-02-07
How to Cite
[1]
Glinka, K. 2020. Marketing we współczesnej polityce miejskiej – przykład dużych miast Dolnego Śląska. Gardens of Science and Arts. 5, 5 (Feb. 2020), 400–408. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2015.400.408.
Issue
Section
DYNAMIKA