Zarządzanie wizerunkiem dużego miasta na przykładzie Wałbrzycha

Autor

  • Kamil Glinka Uniwersytet Wrocławski Pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2014.506.515

Abstrakt

Głównym celem artykułu jest analiza skali i zakresu wykorzystania instrumentów promocji w procesie zarządzania wizerunkiem Wałbrzycha. Dynamiczne przeobrażenia w funkcjonowaniu miasta po 1989 r. i, co z tym związane, zmiany jego postrzegania stanowią przyczynek do naukowej refl eksji nie tylko nad deklarowanym, ale również rzeczywistym udziałem instrumentów promocji w tym procesie. Zobrazowanie aktualnego wizerunku Wałbrzycha wymaga dalszych, pogłębionych badań i nie jest zamierzeniem autora.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Pobrania

Opublikowane

2020-02-14

Jak cytować

[1]
Glinka, K. 2020. Zarządzanie wizerunkiem dużego miasta na przykładzie Wałbrzycha. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 506–515. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.506.515.