Zarządzanie wizerunkiem dużego miasta na przykładzie Wałbrzycha
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2014.506.515Abstrakt
Głównym celem artykułu jest analiza skali i zakresu wykorzystania instrumentów promocji w procesie zarządzania wizerunkiem Wałbrzycha. Dynamiczne przeobrażenia w funkcjonowaniu miasta po 1989 r. i, co z tym związane, zmiany jego postrzegania stanowią przyczynek do naukowej refl eksji nie tylko nad deklarowanym, ale również rzeczywistym udziałem instrumentów promocji w tym procesie. Zobrazowanie aktualnego wizerunku Wałbrzycha wymaga dalszych, pogłębionych badań i nie jest zamierzeniem autora.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Pobrania
Opublikowane
2020-02-14
Jak cytować
[1]
Glinka, K. 2020. Zarządzanie wizerunkiem dużego miasta na przykładzie Wałbrzycha. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 506–515. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.506.515.
Numer
Dział
DYNAMIKA