Marketing we współczesnej polityce miejskiej – przykład dużych miast Dolnego Śląska

Autor

  • Kamil Glinka Uniwersytet Wrocławski pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2015.400.408

Abstrakt

Głównym celem artykułu jest ukazanie roli marketingu we współczesnej polityce miejskiej, zwłaszcza pod kątem działalności władz lokalnych, która służy osiągnięciu przewagi konkurencyjnej nad podobnymi jednostkami samorządu terytorialnego. Realizacji tego założenia sprzyja analiza zarówno deklarowanej (oficjalnej), jak i rzeczywistej aktywności marketingowej dużych miast Dolnego Śląska: Wrocławia, Wałbrzycha i Legnicy. Zestawienie oraz porównanie tych aktywności pokaże, czy działania marketingowe badanych miast są prowadzone ad hoc, czy też wynikają z założeń dokumentów (strategii) opracowanych i przyjętych przez władze lokalne.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Pobrania

Opublikowane

2020-02-07

Jak cytować

[1]
Glinka, K. 2020. Marketing we współczesnej polityce miejskiej – przykład dużych miast Dolnego Śląska. Ogrody Nauk i Sztuk. 5, 5 (luty 2020), 400–408. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2015.400.408.