Analiza fotograficznego medium w cyklu autoportretów Pawła Żaka pt. Bliski znajomy
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2014.633.638Abstract
Celem artykułu jest analiza cyklu fotografi i Pawła Żaka pt. Bliski znajomy, a dzięki temu odkrycie również istoty fotografii i jako fenomenu kulturowego. P. Żak jest artystą, któremu dokumentalizm fotografi i nie wystarcza, używa więc metafory zwierciadła do ukazania gry, jaka toczy się między osobą i jej lustrzanym odbiciem, a także między poszczególnymi zdjęciami. Cały cykl z 2004 r. stanowi metaforę wewnętrznego dialogu człowieka z samym sobą, opowieść o ludziach w ogóle, a także o artyście i jego narzędziu – fotografii.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2020-02-15
How to Cite
[1]
Mazela, A. 2020. Analiza fotograficznego medium w cyklu autoportretów Pawła Żaka pt. Bliski znajomy. Gardens of Science and Arts. 4, 4 (Feb. 2020), 633–638. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.633.638.
Issue
Section
EKSPRESJA