Pozaformalne i nieformalne aspekty edukacji akademickiej
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2013.46.53Abstrakt
W artykule zaprezentowano główne założenia idei całożyciowego uczenia się oraz ich związek z edukacją dorosłych. Ukazano również miejsce edukacji akademickiej w kontekście koncepcji uczenia się przez całe życie. Wskazano także na pozaformalne i nieformalne aspekty edukacji akademickiej oraz na rolę uczelni wyższych w urzeczywistnianiu tejże idei.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Pobrania
Opublikowane
2020-02-15
Jak cytować
[1]
Marcinkiewicz, A. 2020. Pozaformalne i nieformalne aspekty edukacji akademickiej. Ogrody Nauk i Sztuk. 3, 3 (luty 2020), 46–53. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2013.46.53.
Numer
Dział
ETYKA