Reforma szkolnictwa zawodowego po 1989 r. na przykładzie Zespołu Szkół Tekstylno-Handlowych w Żaganiu
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2014.463.469Abstract
W artykule autorka krótko przedstawiła historię szkolnictwa zawodowego, pierwszych jej prób reform w okresie dwudziestolecia międzywojennego. Z uwzględnieniem sytuacji polityczno-gospodarczej na Ziemiach Zachodnich po drugiej wojnie światowej, na przykładzie konkretnej placówki oświatowej, szkoły średniej o profi lu zawodowym – Zespołu Szkół Tekstylno-Handlowych w Żaganiu autorka krótko scharakteryzowała historię placówki wraz z kierunkami kształcenia oraz unaoczniła jak przemiany gospodarczo-polityczne roku 1989 wpłynęły na funkcjonowanie szkoły o profilu włókienniczym. Na koniec opisała jakie działania zostały podjęte przez władze polityczne, oświatowe, aby profi l kształcenia szkoły był adekwatny do możliwości gospodarczych Żagania.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2020-02-14
How to Cite
[1]
Śliwak, K. 2020. Reforma szkolnictwa zawodowego po 1989 r. na przykładzie Zespołu Szkół Tekstylno-Handlowych w Żaganiu. Gardens of Science and Arts. 4, 4 (Feb. 2020), 463–469. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.463.469.
Issue
Section
DYNAMIKA