Muzyczne oswajanie dzieci ze strachem

Autor

  • Joanna Szczyrba Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie Ul. Podchorążych 2, Kraków

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2014.342.351

Abstrakt

Istotę muzycznego oswajania dzieci ze strachem, w kontekście mojego artykułu, stanowi piosenka, dotycząca tematyki strachu, której odpowiedni dobór pod względem treści emocjonalnej i muzycznej stwarza szeroką przestrzeń do organizowania rozmaitych działań edukacyjnych. Jej poznanie ma zatem wymiar istotny nie tylko ze względu na aspekt muzyczny i kulturowy, ale także emocjonalny. Na podstawie badania dokumentów i analizy materiału symbolicznego w artykule podejmuję próbę odpowiedzi na pytania dotyczące sposobu wyrażenia emocji strachu w warstwie tekstowej i muzycznej piosenek dla dzieci.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Pobrania

Opublikowane

2020-02-14

Jak cytować

[1]
Szczyrba, J. 2020. Muzyczne oswajanie dzieci ze strachem. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 342–351. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.342.351.

Numer

Dział

DOŚWIADCZENIE