Poradnictwo zawodowe w szkołach w okresie dwudziestolecia międzywojennego
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2014.337.341Abstrakt
Temat poradnictwa zawodowego na terenie szkół w II Rzeczpospolitej pozostaje wciąż bardzo słabo zbadany. Można wskazać na niewielką liczbę prac poruszających tą problematykę. Celem niniejszego artykułu jest zobrazowanie głównych działań, stosowanych metod i technik oraz wiodących zadań i ról podmiotów pracujących w obszarze poradnictwa zawodowego na terenie szkół w interesującym badacza momencie historycznym. Szczególny akcent w artykule jest położony na funkcję lekarza, psychologa szkolnego oraz nauczyciela. Istotne będzie także prześledzenie zasadniczych nurtów i idei, które wpływały na kształt poradnictwa zawodowego na terenie szkół.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Pobrania
Opublikowane
2020-02-14
Jak cytować
[1]
Kozłowska, M. 2020. Poradnictwo zawodowe w szkołach w okresie dwudziestolecia międzywojennego. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 337–341. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.337.341.
Numer
Dział
DOŚWIADCZENIE