Strategie regulacji emocji i inklinacja autonarracyjna a efektywność zawodowa

Autor

  • Marta Jaroszewska Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie Ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2014.252.256

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie związków pomiędzy strategią regulacji emocji i inklinacją autonarracyjną, a efektywnością zawodową, ze szczególnym uwzględnieniem wyników przeprowadzonego badania korelacyjnego. Badaniem objęci zostali konsultanci call center, których zadania zawodowe wymagają sprawnego radzenia sobie z sytuacjami emocjonalnie trudnymi. Uzyskane wyniki pozwalają przypuszczać, że tłumienie emocji wpływa negatywnie na poziom wykonywanych zadań.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Pobrania

Opublikowane

2020-02-11

Jak cytować

[1]
Jaroszewska, M. 2020. Strategie regulacji emocji i inklinacja autonarracyjna a efektywność zawodowa. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 252–256. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.252.256.

Numer

Dział

DOŚWIADCZENIE