Promocja kultury w polskiej reklamie społecznej
DOI:
https://doi.org/10.15503/onis2014.678.685Abstrakt
Reklama społeczna służy informowaniu opinii publicznej na temat jakiegoś problemu społecznego i ma wpływa na ich zachowanie. Z kolei, marketing społeczny ma na celu rozwój i integracji różnych koncepcji marketingowych do zachowań, które w imię dobra społecznego wpływają korzystanie na jednostki i społeczeństwo. W swoim artykule analizowałam wybrane reklamy społeczne będące środkiem przekazu wartości kulturowych i różnie rozumianych wartości tejże kultury.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Pobrania
Opublikowane
2020-02-15
Jak cytować
[1]
Kromka, M. 2020. Promocja kultury w polskiej reklamie społecznej. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 678–685. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.678.685.
Numer
Dział
EKSPRESJA