Promocja kultury w polskiej reklamie społecznej

Autor

  • Małgorzata Kromka Uniwersytet Wrocławski Pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław

DOI:

https://doi.org/10.15503/onis2014.678.685

Abstrakt

Reklama społeczna służy informowaniu opinii publicznej na temat jakiegoś problemu społecznego i ma wpływa na ich zachowanie. Z kolei, marketing społeczny ma na celu rozwój i integracji różnych koncepcji marketingowych do  zachowań, które w imię dobra społecznego wpływają korzystanie na jednostki i społeczeństwo. W swoim artykule analizowałam wybrane reklamy społeczne będące środkiem przekazu wartości kulturowych i różnie rozumianych wartości tejże kultury.

 

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Pobrania

Opublikowane

2020-02-15

Jak cytować

[1]
Kromka, M. 2020. Promocja kultury w polskiej reklamie społecznej. Ogrody Nauk i Sztuk. 4, 4 (luty 2020), 678–685. DOI:https://doi.org/10.15503/onis2014.678.685.