Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Researchers' Guild
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zgłoszenia
    • Zespół redakcyjny
    • Kontakt
Szukaj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 1 (2018): Researchers' Guild

Tom 1 Nr 1 (2018): Researchers' Guild

Opublikowane: 2018-06-25

Articles

  • Studies on Self-Destructive Intelligence Syndrome on Indian Agricultural Scientists

    Dr Rekha Mahajan
    1
    • PDF (English)
  • A Study Of Creativity Among Adolescents Students

    Mili Neeraj, Sarah Hanarick
    2
    • PDF (English)
  • Policy Perspectives in Special Education in India

    Nida Shahab, Sara Begum
    3
    • PDF (English)
  • A Reflection on the Status of Inclusive Classrooms in MCD Schools of South Delhi

    Eram Aziz
    4
    • PDF (English)
  • Value Prioritization among Higher Secondary students

    Pooja Sharma
    5
    • PDF (English)
  • An Exploratory Study on the Level of General Knowledge of Secondary School Students

    Juhi Bidhuri
    6
    • PDF (English)
  • A Study on Classroom Management of Primary School Teachers of Kerala in Relation with their Emotional Intelligence

    Kavitha N Karun
    7
    • PDF (English)
  • The Strategies To Promote Critical Thinking in Learners

    Shailja Gupta, Imran Ahmad
    8
    • PDF (English)
  • A Study on the Effect of Multisensory Approach in Teaching Communication Skills among the Children with Moderate Mental Retardation

    Afsar Khan
    9
    • PDF (English)
  • A Study of School Based Assessment in the Elementary Schools of Delhi

    Gulshan Mufeed
    10
    • PDF (English)
  • Education for a 'Gender-Just' Society

    Binny Chugh
    11
    • PDF (English)
  • Role of Technology in Promoting Peace

    Kiran Kumari, Gargi Bhardwaj
    12
    • PDF (English)

Język / Language

  • Język Polski
  • English

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.